زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

کشف حدود ۳۳۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۹۱۸۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کشف حدود ۳۳۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان با اجرای طرحی ضربتی مقادیر متنوعی کالای قاچاق را به ارزش ۳۳۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در ماه جاری کشف و ضبط کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین دشتبان اظهار داشت: این طرح از هشتم مهرماه به مدت ۷۲ ساعت همزمان با سایر نقاط کشور اجرا شد و امروز موارد کشف شده برآورد مالی و نتیجه این عملیات ضربتی ارائه شد.

وی با بیان این که طرح ضربتی یاد شده با اولویت مبارزه با قاچاق دام زنده و محصولات راهبردی صورت گرفت ادامه داد: در نتیجه این عملیات بیش از ۷۳۰ هزار لیتر سوخت، ۳۲۰ حلقه لاستیک، ۳۴ هزار و ۸۱۲ قلم مواد غذایی، ۹ هزار و ۸۰۰ لیتر الکل صنعتی، هزار و ۱۱۰ ثوب انواع لباس، هزار و ۶۶۲ قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و پنج هزار و ۶۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: تنوع کالا‌های مکشوفه طی این عملیات نشان می‌دهد که قاچاقچیان با قاچاق کالا‌های اساسی، مواد غذایی و دارویی، اختلال در امنیت غذایی، اقتصادی و درمانی کشور را مد نظر دارند.

دشتبان افزود: در رابطه با کشف این مقدار کالای قاچاق، ۴۸ متهم دستگیر شدند و ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز شناسایی و ضبط شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->